Saturday 28 September 2019

Itu janji Allah

Berdoalah dalam keadaan yakin. No doubt, no fear, no worries. But feels that it already happens. Syukur that all your wishes and desires are already being granted.

Itu janji Allah.

"Berdo'a kepadaku niscaya akan Ku-perkenankan bagimu" (QS. al-Mu'min:60)

I’ve seen wonders every single day. Thousands of people are sharing their stories with me. Every day i see magic happening around me. MasyaAllah.

Bertenang, be happy, relax, be in present moment. Only in these conditions magic will happens. Kerana hanya hati yang bersih sahaja mampu bertenang dan gembira sepanjang masa.

Saya buat status ni kerana Allah baru saja keluarkan saya dari perkara yang dah 10 tahun saya tak jumpa jalan keluar. Rupanya bila saya bertenang, jalan tu mudah sangat bagi Allah. Terharu dan Syukur saya masih tak boleh hadam lagi nikmat Allah ni. 😭

Dapat sesuatu?

-Afnan Rosli-
Be Happy 💖

No comments:

Post a Comment

HIDUP JADI LEBIH TERKAWAL?

Kenapa ada orang deactivated Facebook??? kerana mereka percaya ia dapat tingkatkan vibration. Yes! sebab antaranya ialah untuk HIDUP JADI LE...