Thursday 15 August 2019

Seluruh body kita ialah antenna

Seluruh body kita ialah antenna. Latest scientific studies menunjukkan bahawa semua 50 Trillion cells dalam body kita are receivers. We constantly receiving electromagnetic signals from the quantum fields.

Dalam kelas baru ni saya ceritakan kenapa US sekarang ban China. It’s because of the war on 5G. Technology 5G China jauh meninggalkan US punya 5G. Dan siapa saja yang mengawal technology 5G, mereka akan mengawal dunia.

Siapa saja yang mengawal facilities for 5G, mereka boleh mengawal apa saja gelombang yang nak di release pada quantum field. Because 5G bukan Communication technology. Its a military technology. Mereka dah pernah guna di beberapa Negara semasa invasion.

Sebelum masuk ke satu kawasan, mereka akan lepaskan Vibrations rasa nak mengalah, Vibrations sedih, putus asa, lemah semangat dan sebagainya. All the lower vibrations punya Frequency. Apa yang jadi, tanpa angkat senjata, tanpa, tanpa keluarkan sebutir peluru pun, semua tentera kawasan tu menyerah. Because secara tak sedar, body mereka receives these lower vibrations. Dan buatkan otak dan hati mereka lemah semangat dan putus asa.

This is another level of war. Another level of weapons. So, siapa saja yang kawal facilities for 5G. Mereka boleh tentu kan. Kalau satu hari mereka decide nak seluruh rakyat Malaysia jadi stress. Just release vibrations stress. Seluruh body kita detect that vibrations and satu Malaysia stress. Kacau bilau negara. Tanpa perlu serang guna bom pun. But ini mungkin lambat lagi lah nak berlaku.

What I’m trying to say it that our whole body is an antenna. Sebab tu, kalau kita duduk dalam satu bilik kan. Pastu tiba-tiba ada sorang orang negative masuk bilik tu. Habis semua orang dalam bilik tu dapat rasa negative dia. Semua orang jadi tak selesa. Sebab semua orang receive vibrations tu.

Or, macam kita duduk kat kedai makan, dan kita dapat rasa macam ada orang duk perhatikan kita dari tadi. Bila pusing belakang, yes, memang ada orang duk perhati kita dari tadi. Itu sebab kita boleh sense vibrations orang tu.

Macam yang saya cerita sebelum ni. Semua keberlimpahan, Allah dah bagi sedia ada keliling kita. Semua benda yang kita nak semua ada keliling kita. Tak kisah lah apa pun. Rumah, kereta, Kebahagiaan, Kekayaan, kesihatan, keceriaan anything. Semua wujud dalam bentuk Electromagnetic sekeliling kita. Kalau nak lebih faham, study compilations post saya tentang perkara ni di sini 👇🏻

https://www.facebook.com/100003997391076/posts/1470576743085558?s=100003997391076&sfns=mo

So, kalau kita boleh matchkan Vibrations electromagnetic frequency yang kita broadcasts to the quantum fields dari diri kita dengan electromagnetic potentials yang kita nak. Benda tu akan ter manifest di dimensi fizikal kita. The same concept macam radio kita, macam phone kita, macam tv kita. Kita Tune Channel yang betul, keluar lah channel tu di TV. Kita dial nombor yang betul, dapat lah kita access pada nombor yang kita dial tu.

Life pun begitu juga. Yang kita duk rasa susah la, payah, struggling hidup ni sebab kita tak sedar all Abundance dah ada keliling kita. Dan kita tak tahu macamana nak tune channel dalam body kita supaya receive what ever potentials yang kita nak.

Pagi ni saya nak share pada anda yang life ini sangat mudah. Allah nak kita hidup dengan Nikmat DIA. Sebab dia Maha Pemurah, Maha Penyayang. Tapi top 1% yang mengawal dunia ni. Mereka yang create education system kita, dan banking system kita. Mereka nak kita percaya yang kita perlu struggling untuk hidup. Kita perlu fight for survival.

Bila kita terlalu sibuk Surviving, kita lupa untuk hidup. Most people harini begitu lah. Keluar pagi balik malam. Tertinggal segala Moment-moment bahagia menjadi seorang manusia. Because to busy surviving. Survival mode ni vibrations dia sangat rendah. Sama level dengan haiwan punya getaran. Bila masyarakat dunia vibrates at this lowest vibrations. Itu lah saat mereka senang kawal dunia dan akan kekal berkuasa.

They do this with these 2 system. Education system & banking system. Buat anda percaya anda kena belajar rajin-rajin, masuk Universiti, kolej, cari kerja bagus, buat loan, education loan, rumah loan, kereta loan and kerja sampai mati untuk bayar loan. Mereka ikat anda dengan loan agreement and mereka ikat anda dengan fear.

If you can wake up, get out of this cycle. You are a free man. FREEDOM is the true Wealth. Because the truth is. Anda tak perlu lalui all those systems to get what ever you want.

"Consider your own body being made mostly of space. Close your eyes and experience the space that you’re made of and the space around you vibrating like a crystal. Then imagine that the rate of vibration of your biocrystal structure in the structure of the vacuum is equivalent to the information pouring in and out of you, in the same way that a crystal radio set tuned to a certain frequency allows you to hear a specific radio station. In the body, if the brain is the antennae of the radio set, the tuning dial is the heart, which defines the frequency of information received through the fluid dynamics rhythm of your body, and which can be altered by your emotional state."
-Nassim Haramein-

So, brain kita ialah a receiving device. It connects to all the antenna dalam body kita melalui Spine. Tulang belakang, di situ ada spinal cord or saraf tunjang. Seluruh system saraf kita is an electrical circuit.

Selama ni kita duk ingat brain yang set everything. Rupanya tidak. Sebab yang set, yang dial, and yang broadcast electromagnetic signature to the field ialah heart kita. Sekarang baru make sense bahawa hanya orang yang ada hati bersih akan ada hidup yang Bahagia. Sebab, hanya dengan pure heart you can broadcast a good electromagnetic signature.

And what ever yang kita broadcast itu, match dengan Frequency electromagnetic yang ada di quantum field akan di receives through our brain. Akhirnya manifest dalam life kita as a life experience.

Rupanya ini lah core teachings yang Islam duk ajar kita supaya bersih hati. Kerana hati itu lah tempat tilik Allah. What ever yang ada dalam hati, itu lah Vibrations yang kita release pada alam or quantum fields. Kalau kita dendam, itu lah signature Vibrations kita, kalau kita marah, takut, risau, ragu-ragu, itu lah signature kita. Dan itu lah doa kita sepanjang masa, dan itu lah yang Allah makbulkan.

Maka kalau hidup kita harini susah, dugaan bertimpa-timpa, segalanya rasa macam terlalu berat. Jangan tuding jari salahkan keadaan sekeliling. Cuba check hati. Everything comes from within you. Your outer life is a reflections of your inner life.

Kadang-kadang kita rasa kita buat benda baik. Yes kita buat baik banyak. But its not the action that counts. Its what inside your heart that counts. Dendam, marah, ragu-ragu, takut, risau, dengki, iri hati, itu semua tu punca hidup tunggang-langgang.

Dapat sesuatu?

#Share Moga Bermanfaat. Jemput Follow 👉🏻Afnan Rosli saya menulis tentang Motivasi dan Pembangunan Diri setiap hari.

-Afnan Rosli-
Be Happy 💖

No comments:

Post a Comment

HIDUP JADI LEBIH TERKAWAL?

Kenapa ada orang deactivated Facebook??? kerana mereka percaya ia dapat tingkatkan vibration. Yes! sebab antaranya ialah untuk HIDUP JADI LE...