Monday 2 December 2019

Cara untuk Increase Vibrations 9/11 - Make your body straching

EXERCISE
Masa untuk bagi Hak pada Body kita. Exercise. Pergi swimming, pergi jogging, pergi cycling. Anything. Just move your body. Stay active. Orang berjaya, mereka sngt menitik beratkan kesihatan akal dan tubuh


HEALTH :
- Terlalu ramai orang kejar finance sampai korbankan tidur, korban kan makan. Akhirnya terkorban Health. Dan mereka terpaksa belanjakan seluruh Finance yang mereka kerja sangat keras itu untuk recover health.

What a sad life. So, take good care of your health. Eat good food. Move your body everyday, exercise. Live a healthy active lifestyle. Jaga kesihatan. Tanpa kesihatan, anda takkan dapat nikmati aspect lain dengan sempurna.

E- EXERCISE:
Kalau boleh, buat simple HIIT (High Intensity Interval Training) boleh google or cari di Utube & just Follow. Kita nak Jantung kita pumping darah dengan Efficient keseluruh badan pagi2, supply Oxygen sebanyak banyak nya ke Otak. Bagi semua Muscle, Otak dan Organ Active.

No comments:

Post a Comment

HIDUP JADI LEBIH TERKAWAL?

Kenapa ada orang deactivated Facebook??? kerana mereka percaya ia dapat tingkatkan vibration. Yes! sebab antaranya ialah untuk HIDUP JADI LE...