Monday 2 December 2019

Cara untuk Increase Vibrations 8/11 - Energetic

EAT CLEAN :
- Akhir sekali, eat clean. Take great nutritions. Makan super food. Macam Honey, Royal Jelly, Pollen, Propolis, Chia Seeds, Dates. Anything. Take raw vege, or fruits. Drink shakes. Fuel up your body with high Quality good Nutrition.

POSITIVE HEALTH:
- Sama seperti kita jaga mind kita, body kita juga perlu di jaga dengan rapi. It’s interconnected. Eat clean, exercise, and go for a healthy lifestyle

HEALTH :
- Terlalu ramai orang kejar finance sampai korbankan tidur, korban kan makan. Akhirnya terkorban Health. Dan mereka terpaksa belanjakan seluruh Finance yang mereka kerja sangat keras itu untuk recover health.
What a sad life. So, take good care of your health. Eat good food. Move your body everyday, exercise. Live a healthy active lifestyle. Jaga kesihatan. Tanpa kesihatan, anda takkan dapat nikmati aspect lain dengan sempurna.

AVOID TOXID FOOD
- Apa yang kita makan, akan jadi diri kita. Sepatutnya apa yang kita makan membuatkan kita rasa energetic, fresh, pumped up. Tapi kita harini lepas makan rasa lemah, nak tidur, lemau, rasa beraaaat je kan?
Itu tanda makanan kita bukan makanan terbaik, atau kita consume terlalu banyak. Go for fresh healthy food, let go of toxic, processed food. Goreng-goreng, minyak-minyak, semua lower kita punya Vibrations.

 POSITIVE MENTAL FOOD:
- Sama macam makanan yang kurang berkhasiat beri kesan buruk pada badan anda, begitu juga makanan minda yang kurang berkhasiat akan bagi kesan buruk pada minda anda. Don’t go for low value entertainment.
Sentiasa jamu minda anda dengan ilmu, ideas dan insight yang fresh! Go for high value content. (Baca post saya tentang 7 content di utube yang boleh buat anda makin cerdik)

No comments:

Post a Comment

HIDUP JADI LEBIH TERKAWAL?

Kenapa ada orang deactivated Facebook??? kerana mereka percaya ia dapat tingkatkan vibration. Yes! sebab antaranya ialah untuk HIDUP JADI LE...