Tuesday 20 August 2019

5 perkara yang anda perlu lepaskan untuk tingkatkan Vibrations

5 PERKARA ANDA PERLU LEPASKAN UNTUK TINGKATKAN VIBRATIONS.

Sambung status saya pagi semalam. Saya sudah explains kepentingan memahami Vibrations. Dan saya sudah kongsikan salah satu dari 11 cara meningkatkan Vibrations.

Iaitu melalui bunyi. Saya juga kongsikan 10 Bunyi yang boleh tingkatkan vibrations anda.

Malam ni saya nak share 5 perkara yang anda perlu lepaskan untuk tingkatkan Vibrations anda.

1. LOWER EMOTIONS.

- Charta di bawah ialah dari buku Power vs Force by Dr. David Hawkins. Anda perlu lepaskan lower Emotions yang ada dalam diri anda supaya Energy Vibrations anda boleh meningkat. Cara nya ialah dengan FORGIVENESS.

Yes! Memaafkan. Lepaskan perasaan teraniaya, dendam, marah, pride, guilt, desire, anger dan sebagainya. Maafkan. Dalam #Metamorphosis kita akan Belajar memaafkan dan melepaskan.

2. ATTENTION & ATTACHMENT TO THINKING.

- Yang ni agak mendalam, panjang kalau nak explain via penulisan. So nanti saya akan explain dalam Seminar Metamorphosis InsyaAllah.

3. TOXIC FOOD.

- Apa yang kita makan, akan jadi diri kita. Sepatutnya apa yang kita makan membuatkan kita rasa energetic, fresh, pumped up. Tapi kita harini lepas makan rasa lemah, nak tidur, lemau, rasa beraaaat je kan?

Itu tanda makanan kita bukan makanan terbaik, atau kita consume terlalu banyak. Go for fresh healthy food, let go of toxic, processed food. Goreng-goreng, minyak-minyak, semua lower kita punya Vibrations.

4. TOXIC PEOPLE WHO BRING YOU DOWN.

- Lepaskan orang yang suka merendahkan anda, melemahkan anda. Ini adalah energy Vampire yang akan sedut habis Energy anda dan buatkan anda penat. Don’t get into their drama & problems.

Anda maafkan, (baca post saya tentang memaafkan) tapi anda jarakkan diri anda dari mereka. Kekalkan silaturrahim, cuma jarakkan diri. Kerana diri anda begitu berharga.

5. LET GO OF TOO MUCH SCREEN.

- Consumption TV, phones yang tak terkawal dan berlebihan juga boleh merendahkan Vibrations. So, lepaskan. Phone tu, most of the time letak on flight mode. Bila nak guna baru on data. Dengan cara ni, Vibrations kita tak terganggu, dan kita hanya benarkan orang capai pada kita, pada waktu yang kita nak sahaja. Kerana diri kita, masa kita begitu berharga.

Belajar sesuatu?

#Share Moga Bermanfaat.

Jemput Follow 👉🏻Afnan Rosli. Saya menulis tentang Motivasi dan Pembangunan Diri setiap hari.

           -Afnan Rosli-
Exclusive Calligraphy Artist

No comments:

Post a Comment

HIDUP JADI LEBIH TERKAWAL?

Kenapa ada orang deactivated Facebook??? kerana mereka percaya ia dapat tingkatkan vibration. Yes! sebab antaranya ialah untuk HIDUP JADI LE...